دانلود Lighten Software PDF to Word OCR 4.0 – نرم افزار تبدیل PDF به Word

دانلود Lighten Software PDF to Word OCR 4.0 - نرم افزار تبدیل PDF به Word

 

دانلود Lighten Software PDF to Word OCR

| نرم افزار تبدیل PDF به Word |

 

Lighten Software PDF to Word OCR 4.0 نام ابزاری حرفه ای جهت تبدیل اسناد PDF به فایل های آفیس ورد است. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان ممکن ، فایل های PDF را به انواع سندهای Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CSV ، فایل های متنی و یا تصاویر در فرمت های JPG ، PNG و… تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است فایل های ورودی را در همان قالب و فرمت از لحاظ فونت ، آندازه ، رنگ و… به فایل های مقصد تبدیل نماید.

اکنون می توانید در زمانی کوتاه تر و با سادگی بیشتر ، سندهای PDF خود را سریعاً به اسناد Word تبدیل کرده و امکانات ویرایشی را به آن بیاورید. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار پشتیبانی کامل از تبدیل سندهای PDF مبتنی بر اسکن های OCR است. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از عمل وقت گیر کپی پیست و به هم ریختن فرمت اسناد نیست ! به کمک Lighten Software PDF to Word OCR می توانید در کوتاه ترین زمان ، سندهای PDF را در همان قالب و ترکیب به فایل های Word تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lighten Software PDF to Word OCR را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 


ویژگی های نرم افزار Lighten Software PDF to Word OCR :

– امکان تبدیل سریع فرمت های PDF به فایل های Word

– حفظ کامل ساختار فایل مبدأ در فایل مقصد

– امکان تبدیل صفحات انتخابی

– امکان تبدیل چندین فایل به صورت دسته جمعی

– پشتیبانی از قابلیت ادیت اسکن های OCR در فایل مقصد

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR