دانلود ReviverSoft PC Reviver 3.18.0.20 x86/x64 نرم افزار کامل بهینه سازی سیستم

دانلود ReviverSoft PC Reviver 3.14.1.12 x86/x64 نرم افزار بهینه سازی سیستم

 

دانلود ReviverSoft PC Reviver

| نرم افزار کامل بهینه سازی سیستم |

 

ReviverSoft PC Reviver 3.18.0.20 x86/x64 نام نرم افزاری جهت از بین بردن ارورها و تعمیر خطاهای نرم افزاری موجود در سیستم عامل شماست. در واقع ReviverSoft PC Reviver یکی از مناسب ترین ابزارها جهت بهینه سازی سیستم و افزایش قدرت پاسخ دهی و پایداری سیستم شماست. این نرم افزار دارای مجموعه ای از ابزار پیشرفته و حرفه ای است که می تواند خطاهای موجود در سیستم را شناسایی و نسبت به رفع کامل آنان اقدام نمایند. تمامی فعالیت هایی که نرم افزار مذکور انجام می دهد در جهت بهبود ثبات و پایداری و سلامت رایانه شماست ، به گونه ای که پس از استفاده از این نرم افزار تا حد چشم گیری سرعت انجام فرآیندها افزایش خواهند یافت.

این برنامه با دارا بودن قابلیت های مدیریت و سازماندهی ، شما را قادر می سازد نسبت به حذف فایل های اضافی و بیهوده در سیستم عامل اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ، فضای وسیعی از هارد دیسک خود را آزادسازی کنید. ReviverSoft PC Reviver قادر است با تنظیم یادآورها و وظایف تعریف شده به صورت اتوماتیک ، این اطمینان را بوجود آورد که تمامی فعالیت ها و وضع سلامت قطعات در بهترین حالت قرار دارند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ReviverSoft PC Reviver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReviverSoft PC Reviver :

– امکان تهیه نسخه پشتیبانی از درایورها و بازگردانی سریع آنان

– امکان تعریف اپلیکیشن های استارت آپ

– امکان مدیریت کامل اپلیکیشن های نصب شده در ویندوز

– امکان دیفراگ رجیستری

– رفع ایرادات مربوط به کرش نرم افزارها

– مدیریت کامل پراسس ها در ویندوز

– قابلیت به روز رسانی درایورها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52/39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR