دانلود Root Genius 3.1.7 – برنامه روت کردن گوشی های اندروید

دانلود Root Genius برنامه روت کردن گوشی های اندروید

 

دانلود Root Genius

| نرم افزار روت کردن اندروید در کامپیوتر + آموزش روت |

 

Root Genius 3.1.7 نام نرم افزاری جدید در زمینه روت حرفه ای انواع اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است. به گفته سازندگان این نرم افزار که یک گروه هکری چینی هستند ، Root Genius با قابلیت پشتیبانی کامل از 10000 دستگاه اندرویدی ، امکان روت ساده انواع دستگاه های اندرویدی را فراهم کرده است. توسعه دهنده اصلی این نرم افزار بوت هکری با نام Shuame می باشد که ضمن عرضه این نرم افزار ، امکان روت کردن Android Kitkat 4.4.2 با یک کلیک را نیز تأکید کرده است !

Root Genius با قابلیت روت حرفه ای انواع گوشی های اندرویدی ، شما را قادر می سازد بتوانید بیش از 10000 دستگاه اندرویدی را تنها با یک کلیک روت کنید ! این نرم افزار نیازی به نصب شدن نداشته و به صورت پرتابل اجرا می گردد و از دستگاه های اندرویدی تا نسخه اندروید کیت کت 4.4.2 پشتیبانی کامل دارد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Root Genius را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Root Genius :

– دارا بودن قابلیت روت بیش از 10 هزار دستگاه اندرویدی

– پشتیبانی کامل از اندروید کیت کت 4.4.2

– امکان روت سریع انواع دستگاه ها تنها با یک کلیک

– عدم نیاز به نصب نرم افزار

 

 

آموزش روت کردن با Root Genius :

1) آخرین ورژن نرم افزار Root Genius را دانلود کنید.

2) فایل EXE دانلود شده را نصب و در پایان نرم افزار را اجرا نمائید.

3) در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود ویژگی USB Debugging را فعال نمائید. (این ویژگی در Setting و در بخش Developer Options) قابل دسترسی است.

4) دستگاه اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل نمائید.

5) در صورت عدم شناسائی دستگاه توسط نرم افزار ، Connect Device را کلیک کنید تا درایورهای مربوط به دستگاه شما دانلود و نصب شود.

6) بر روی دکمه سبز رنگ Root کلیک کنید و تا پایان فرآیند منتظر بمانید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR