دانلود RadarSync PC Updater 4.1.0.16651 + Portable – نرم افزار آپدیت درایورها

دانلود RadarSync PC Updater 4.1.0.16651 + Portable - نرم افزار آپدیت درایورها

 

دانلود RadarSync PC Updater

| نرم افزار آپدیت درایورها |

 

RadarSync PC Updater 4.1.0.16651 + Portable نام نرم افزاری جهت اسکن دقیق درایورهای نصب شده و به روز رسانی آنان به آخرین نسخه های ارائه شده است. بسیاری از مشکلاتی که در بازدهی عملکرد کامپیوتر رخ می دهند به دلیل قدیمی بودن درایورهای نصب شده است. زمانی که درایورهای شما با نسخه جدید سیستم عامل شما سازگاری کاملی نداشته باشد ، سخت افزار مربوط به آن نمی تواند با سایر قطعات رایانه به درستی ارتباط برقرار کند ، بدین ترتیب درخواست های دریافتی توسط این بخش ، به درستی پاسخی را صادر نخواهند کرد. از طرفی جستجو و دانلود دستی درایورهای سخت افزاری نیز کاری زمان بر و طاقت فرسا است ، بنابراین ما قصد داریم شما را با یک راه حل جایگزین برای این کار آشنا کنیم.

به کمک نرم افزار RadarSync PC Updater و شیوه جدید به روز رسانی درایورها توسط آن ، هیچگاه تصور نمی کنید که بدون آن چگونه این عمل را انجام می داده اید ! این نرم افزار پس از نصب شده شروع به اسکن دقیق درایورهای فعلی دستگاه های شما کرده و لیست کاملی از جزئیات و اطلاعات مربوطه را به نمایش می گذارد. شما می توانید در صورت تمایل اقدام به دریافت درایورهای جدید کرده و قدرت پاسخ دهی قطعات خود را بهینه سازی کنید. این نرم افزار با آپدیت اتوماتیک درایورهای شما ، از بروز خطاها ، اخطارها و ارورها و یا کرش های ناگهانی جلوگیری کرده و موجب افزایش پایداری کامپیوتر شما می گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RadarSync PC Updater را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RadarSync PC Updater :

– ابلیت به روز رسانی خودکار درایورها و جلوگیری از بروز خطاها ، کرش ها و اروها

– امکان به روز رسانی تمامی نرم افزارهای نصب شده

– امکان تهیه بک آپ از درایورهای فعلی

– دانلود درایورها از منابع معتبر و قابل اطمینان

– صرفه جوئی در زمان و هزینه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.1 + 6.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR