دانلود AnyMP4 Blu-ray Player 6.5.16 – نرم افزار پلیر بلوری

دانلود AnyMP4 Blu-ray Player v6.1.60 - نرم افزار پلیر بلوری

دانلود AnyMP4 Blu-ray Player

| نرم افزار پلیر بلوری |

 

AnyMP4 Blu-ray Player 6.5.16 نام نرم افزاری به عنوان بخشی ضروری از سرگرمی فضای خانه جهت پخش حرفه ای فیلم های بلوری است. این نرم افزار در واقع یک بلوری پلیر تحسین برانگیز است که تجربه ای فوق العاده را در این زمینه به شما ارائه می کند. AnyMP4 Blu-ray Player می تواند صرف نظر از رجیون های دیسک های بلوری ، تمامی آنان را با کیفیتی بی نظیر برای شما پخش نماید ، محتوای دیسک های بلوری را نیز می توانید به طور کامل در قالب فولدر و یا فایل های ISO در هارد دیسک خود نگهداری کنید. این نرم افزار همچنین با دارا بودن HD Video Player ، قادر است انواع ویدیوها را با کیفیت بسیار بالای 1080P برایتان پخش کند.

علاوه بر این ها ، این نرم افزار بلوری پلیر در واقع یک نرم افزار همه کاره برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری به شمار می رود. به وسیله این برنامه می توانید فیلم های خود را با انواع فرمت های MTS, M2TS, TS, MXF, TRP, MKV, FLV, RMVB, MPEG, MP4, MOV, AVI و… با کیفیتی بالا در ویندوز تماشا کنید. AnyMP4 Blu-ray Player با بهره مندی از چندین اینترفیس مختلف ، یک رابط کاربری بسیار زیبا را به شما ارائه می کند. پس از وارد کردن بلوری به بلوری ریدر ، می توانید به انتخاب خود عناوین مورد نظرتان را به همراه زیرنویس فیلم ها پخش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AnyMP4 Blu-ray Player را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyMP4 Blu-ray Player :

– ارائه تجربه ای بی نظیر و لذت بخش در پخش فیلم های بلوری

– امکان تماشای انواع فیلم ها و دیسک های بلوری صرف نظر از رجیون آنان

– امکان محیاسازی فضایی زیبا متناسب با پخش فیلم های سینمایی محبوب

– دارای رابط کاربری یوزر فرندلی

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR