دانلود بازی 3D Paraglider برای PC

دانلود بازی 3D Paraglider برای PC

 

دانلود بازی 3D Paraglider برای کامپیوتر

| بازی چتر بازی |

 | نسخه DOGE |

 

3D Paraglider بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و ورزشی می باشد که در سال 2015 توسط Khos85 ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال رویای پرواز بدون محدودیت را در سر داشته اید؟ بدین صورت که بتوانید مادر طبیعت جهان را از نمایی نزدیک تر ببینید؟ اگر چنین است بازی 3D Paraglider را از دست ندهید ! تجربه ای از چتربازی واقع گرایانه که در هیچ بازی دیگری نمونه آن وجود نداشته است ! شما از چندین نایلون آویزان هستید و باد و فشار هوا شما را به سمت بالا هدایت می کند. همانند یک چترباز حرفه ای در نمای زیبای آسمان حرکت کنید و سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید. اکنون وقت آن است که از مناظر زیبای طبیعتی مجازی که در اطرافتان قرار دارد لذت ببرید.

پرواز شما در این بازی هیجان انگیز ، هیچ شباهتی به سری بازی های هواپیمایی ندارد و کنترلی ساده تر را بر روی شخص چترباز خواهید داشت. شما می توانید ساعت ها و کیلومترها چتربازی را کنترل کنید و دنیای متفاوت بازی 3D Paraglider لذت ببرید. در این بازی ورزشی هرچه بیشتر در هوا باشید امتیاز بیشتری را کسب می کنید ، علاوه بر این ها می توانید تعدادی از مأموریت ها را نیز به دست بگیرید. برای مثال می توانید اهداف خود را شناسایی کرده و در حین چتربازی بر روی آنان نارنجک پرتاب کنید ! در ادامه می توانید با تمرین فراوان ، به یک خلبان مجازی چتربازی تبدیل شوید ؛ درست همانند دنیای واقعی ! هم اکنون می توانید بازی 3D Paraglider را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Paraglider1 Paraglider2

 

Paraglider4 Paraglider3

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: HD 4000 Equivalent
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 8/10
Processor: Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 980 Equivelant
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 8 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR