دانلود Syncios iOS & Android Manager / Pro 6.5.1 – مدیریت دستگاه های اپل و اندروید

دانلود Syncios iOS & Android Manager 6.0.0 - مدیریت دستگاه های اپل و اندروید در کامپیوتر

 

دانلود Syncios Manager

| نرم افزار مدیریت دستگاه های اپل و اندروید در کامپیوتر |

 

Syncios iOS & Android Manager / Pro 6.5.1 نام یکی از بهترین جایگزین های آیتونز است که تاکنون از سوی میلیون ها کاربر آیفون در سراسر جهان مورد اعتماد و استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که همچون آیتونز، از محتویات دستگاه های آیفون، آیپادتاچ و آیپد خود پشتیبان گیری کرده و در هر زمان که خواستید آنان را بر روی دستگاه مجدداً ریستور کنید. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه، بدون نیاز به نصب کردن آیتونز به تبادل داده های بین کامپیوتر و iPad/iPhone/iPod بپردازید. همانطور که می دانید، نرم افزار iTunes، نرم افزار رسمی شرکت اپل به منظور برقراری ارتباط با کامپیوتر می باشد، اما بسیاری از کاربران با پیچیدگی های آن آشنایی ندارند و ترجیح می دهند از نرم افزارهای جایگزین و کم خطرتر استفاده کنند.

Syncios iOS & Android Manager به عنوان یکی از این نرم افزارهای رایگان، امکانات نسبتاً کاملی را برای مدیریت دستگاه های iOS و اندرویدی شما پیشنهاد می کند. توسط این نرم افزار شما می توانید کنترل کاملی را بر روی داده های موجود در دستگاه های اندروید، آیفون و آیپد داشته باشید، شما می توانید اپلیکیشن های جدید نصب کنید و یا تصاویر خود را در محیطی حرفه ای مدیریت کنید. همچنین امکان کپی برداری و انتقال داده هایی همچون رینگتون ها، موزیک ها، ویدیوها، کتاب های الکترونیکی، شماره تلفن ها، مسیج ها و … نیز وجود دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Syncios iOS & Android Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Syncios iOS & Android Manager :

– امکان مدیریت، انتقال، بک آپ گیری و تبادل داده هایی همچون تصاویر، ویدیوها، موزیک ها، شماره تلفن ها، مسیج ها و … در میان کامپیوتر، دستگاه های اندروید و اپل

– قابلیت دانلود ویدیو از سایت های پخش آنلاین و امکان تبدیل و انتقال مستقیم آنان به انواع دستگاه های iPad/iPhone/iPod/Android

– دارا بودن امکان دانلود جدیدترین والپیپرها و زنگ خورهای موبایل

– دارا بودن مبدل ویدیو، مبدل صوتی و سازنده ی رینگتون

– عملکرد کاملا رایگان بدون نیاز به کرک و فعال سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR