دانلود CherryPlayer 3.3.1 + Portable – نرم افزار پلیر مالتی مدیا

دانلود CherryPlayer 2.2.8 - نرم افزار پلیر مالتی مدیا

 

دانلود CherryPlayer

| نرم افزار پلیر مالتی مدیا |

 

CherryPlayer 3.3.1 + Portable نام یک نرم افزار جدید پلیر صوتی و تصویری با قابلیت هایی ساده و دوست داشتنی است. این نرم افزار تنها یک پلیر ساده به شمار نمی رود ! این ابزار قادر است تمامی ویدیوها و موزیک های شما را برایتان پخش کند ، به کمک این نرم افزار هیچ نگرانی بابت عدم ناسازگاری فرمت ها وجود ندارد. برای مثال اپلیکیشن های مشابه شما را مجبور می کنند که با دریافت آپدیت ها و کدک ها ، بتوانید امکانات جدیدتری را به پلیر خود اضافه کنید. اما باید بگوئیم که CherryPlayer تمامی کدک های مدرن را در خود جای داده تا قادر باشید انواع فایل های مالتی مدیا را پخش کنید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید موزیک ها و ویدیوهای خود را به صورت محلی گوش داده و یا تماشا کنید ، همچنین در صورت تمایل می توانید آنان را در فضای اینترنت آپلود کنید. این نرم افزار همچنین قادر است در میان ویدیوهای یوتیوب جستجو کرده و آنان را در ههارد دیسک شما دانلود کند. بنابراین شما قادر هستید به کمک یک پلیر کم حجم و مدرن ، ویدیوهای یوتیوب خود را نیز دانلود کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CherryPlayer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CherryPlayer :

– بسیار امن و ساده

– ادغام سازی با VK و پلی لیست های قدرتمند

– امکان سرچ و دانلود ویدیوهای یوتیوب

– دارای رابط کاربری یوزر فرندلی

– پشتیبانی از Drag&Drop

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36/23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR