دانلود Network Monitor Mini Pro 1.0.143 – مانیتور شبکه و اینترنت برای اندروید – کرک شده

دانلود Network Monitor Mini Pro 1.0.143 - مانیتور شبکه و اینترنت برای اندروید - کرک شده

 

دانلود برنامه Network Monitor Mini Pro برای اندروید

| نسخه ی کامل و کرک شده |

 

Network Monitor Mini Pro 1.0.143 نام برنامه ی قدرتمندی برای مدیریت و مانیتور شبکه می باشد.این برنامه برای کسانی که از بسته های اینترنتی مختلف استفاده می کنند و می خواهند بدانند که در هر روز به صورت دقیق چقدر اینترنت آن ها صرف آپلود و دانلود می شود بسیار مناسب می باشد.در این برنامه شما می توانید به صورت لحظه ای از مصرف اینترنت خود مطلع شوید.شما می توانید ایکن این برنامه را به صورت همیشگی و در هر قسمتی از صفحه گوشی خود که می خواهید قرار دهید و بر روی مصرف شبکه خود مدیریت داشته باشید.

همچنین شما می توانید این برنامه و ایکن های آن را به صورت کامل سفارشی نمایید و رنگ متن،میزان شفافیت،اندازه ی ایکن ها و… را تغییر دهید.این برنامه امکان نمایش اطلاعات مصرف انواع شبکه از قبیل WiFi / 3G / 4G را دارا می باشد.همچنین شما می توانید در صورت خواستن،پنجره ی نمایش مصرف را ببنید و در صورت نیاز آن ها قابل نمایش کنید.هم اکنون می توانید نسخه جدید برنامه Network Monitor Mini Pro که توسط شرکت KF Software House طراحی و منتشر شده است را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Network Monitor Mini Pro:

– مخفی شدن به صورت خودکار هنگام اجرای نرم افزار های خاص

– استفاده بسیار ناچیز از منابع

– نمایش لحطه ای اطلاعات شبکه

– و…

 

 

تصاویری از محیط برنامه:

Network Monitor Mini ProNetwork Monitor Mini Pro



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.1 و بالاتر
  • حجم : 0.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR