دانلود بازی Waveform Complete برای PC

Wave.cover

 

دانلود بازی Waveform Complete برای کامپیوتر

| بازی مسیر موجی شکل |

 | نسخه PROPHET |

 

Waveform Complete بازی جدیدی در سبک اکشن ، ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Eden Industries ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی اکشن و معمایی ، زیبایی و خطرات سیستم های خورشیدی را در حالی که سوار بر یک موج نوری هستید تجربه کنید. در سفر شگفتی ساز خود ، نور و زندگی را به یک کهکشان در حال مرگ بازگردانید ؛ سفر شما از سیاره کوچک پلوتو شروع شده و تا خورشید ادامه می یابد ، در این سفر شما با طیف گسترده ای از اشیا عجیب و غریب رو به رو خواهید شد ؛ مسیری که با ذهن شما بازی می کند و موج هایی خم شده را به وجود می آورد ؛ در واقع مسیر پیش روی شما تحت أثیر شرایط ذهنی شما در این فضای عجیب و غریب شکل می گیرد.

انجام این بازی ساده اما استاد شدن در آن سخت است ! در این بازی 100 مرحله چالش برانگیز وجود دارد که تمامی آنان در فضایی عجیب و غریب و بسیار هیجان انگیز رخ می دهند. اشیائی بسیار مرموز و اسرارآمیز وجود دارند که گاه موجب افزایش شتاب و سرعت شما می شوند ! موسیقی متن هیجان انگیز و گرافیک رنگارنگ و متنوع از سایر نکات قوت این بازی به شما می روند. در بازی Waveform Complete شما با یک گیم پلی کاملا جدید طرف هستید که تا به حال مشابه آن را انجام نداده اید ، فضایی اکشن و سریع که هر لحظه از آن می تواند بسیار خیره کننده و جذاب باشد. شیوه انجام بازی نیز بسیار ساده است ، تنها به کمک ماوس می توانید اشکال ذهنی موجی شکل خود را بکشید و این مسیر را پیش ببرید. هم اکنون می توانید بازی Waveform Complete را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Waveform1 Waveform2

 

Waveform3 Waveform4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

        OS: Windows XP or higher
Processor: 1 GHz
Memory: 512 MB
Hard Disk Space: 660 MB
Video Card: OpenGL compatible graphics card with 128 MB of memory
Sound: Any sound card capable of stereo output

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 744 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR