دانلود بازی KYN برای PC

دانلود بازی KYN برای PC

 

دانلود بازی KYN برای کامپیوتر

| بازی نبرد در دنیای KYN |

 | نسخه FLT |

 

KYN بازی جدیدی در سبک اکشن ، استراتژیک و RPG می باشد که در سال 2015 توسط Tangrin Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در دنیای وایکینگ ها با فضایی پر از سحر و جادو به اکتشاف در محیطی استراتژیک بپردازید و در مبارزاتی که گاه به صورت تن به تن هستند شرکت کنید. جهانی از وایکینگ های جادویی از KYN را به زندگی خود آورده و رمز و رازهای ویرانه ها باستانی ، مناظر سرسبز و کوه های برفی و سرشار از معماهای پیچیده را کشف کنید. در این مسیر خطرناک با مخالفان خود بجنگید و قدرت را از رئسای قدرتمند آنان به دست خود بگیرید. در برخی مواقع نیاز است که شما از تله ها و تاکتیک هایی خاص برای نابودی دشمنان استفاده کنید ، با بهره گیری از ویژگی صحنه آهسته می توانید زمان را تقریباً به صفر نزدیک کرده و افراد خود در منطقه ای خاص به حرکت درآورید و دمشنان خود را غافل گیر کنید.

این بازی در فضایی اکشن و RPG می تواند تا حداکثر 6 پلیر را به عنوان کاراکترهای اصلی بپذرید ، هریک از این قهرمانان دارای مهارت هایی خاص و تاکتیک هایی منحصر به فرد هستند. در این بازی می توانید شخصیت های خود را برای رسیدن به ایده آل ترین افراد جنگی خشصی سازی کنید. آیتم های پاداشی را جمع آوری کنید ، این آیتم که تعداد آنان به 100 هم می رسد قهرمانان شما را به انواع سلاح های پیشرفته و بسیار مرگبار مجهز خواهد ساخت. هم اکنون می توانید بازی KYN را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

KYN1 KYN2

 

KYN3 KYN4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ or equivalent Intel CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD5750 or nVidia GS 250
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: AMD FX 6350 or Intel Core i5-2300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6770 or nVidia GTX 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 10 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR