دانلود بازی Assassin’s Creed Pirates 2.3.2 – دزدان دریایی برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates 2.3.2 - دزدان دریایی برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

 

دانلود بازی Assassin’s Creed Pirates برای اندروید

| + 2 نسخه ی مود شده بی نهایت و دیتا |

 

Assassin’s Creed Pirates v2.3.2 بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی به طور کامل از نحوه ی زندگی و کار دزدان دریایی شبه سازی شده است که سایت یاس دانلود هم اکنون آخرین نسخه ی این بازی را برای کاربران خود اماده کرده است.اگر شما هم دوست دارید که با نحوه ی زندگی دزدان دریایی آشنا شوید و به عنوان یک دزد دریایی فعالیت کنید به شما پیشنهاد می شود این بازی زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید.

داستان این بازی در مورد شخصی به نام Alonzo Batilla می باشد و جوانی بلند پرواز می باشد که با شکستن تمام قوانین قصد به چالش کشیدن امپراتوری ها و بدست آوردن ثروت را دارد.در این بازی شما باید هدایت کشتی را بر عهده بگیرید و از روی نقشه مکان دیگر کشتی ها را پیدا کرده و سپس به آن ها حمله نمایید و تمام ثروت آن ها را از آن خود کنید.شما باید بدانید که در اوایل کار نمی توانید به تمام کشتی ها حمله کنید و برای حمله کردن به آن ها باید کشتی خود را ارتقاء دهید تا در برابر دشمنانتان پیروز شوید.شما به راحتی می توانید این کشتی را مانند سایر کشتی ها هدایت نمایید و در مواقع لزوم بادبان ها را کشیده ،لنگر کشتی را به آب بیاندازید و یا خدمه ی جدید برای کشتی ثبت نام کنید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Assassin’s Creed Pirates را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی بازی Assassin’s Creed Pirates:

– داشتن بیش از 50 سطح مختلف برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی ماهر

– قابلیت ارتقاء کشتی

– داشتن سلاح های مختلف برای از بین بردن دشمنان

– داشتن گرافیک بالا

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassin's Creed PiratesAssassin's Creed Pirates



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– اپلیکیشن Assassin’s Creed Pirates را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– پس از دریافت فایل دیتا و خارج کردن آن از حالت فشرده، پوشه com.ubisoft.assassin.pirates موجود در آن را در مسیر /sdcard/Android/obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 17 + 17 + 17 + 748 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR