دانلود Zemana AntiMalware Premium 3.1.358 – نرم افزار ضد جاسوسی

دانلود Zemana AntiMalware 2.16.2.938 + Portable - نرم افزار ضد جاسوسی

 

دانلود Zemana AntiMalware

| نرم افزار ضد جاسوسی |

 

Zemana AntiMalware Premium 3.1.358 + Portable نام نرم افزاری جدید با بهره مندی از ویژگی فضای ابری جهت محافظت کامل از رایانه در برابر ابزار جاسوسی است. این نرم افزار پر سرعت و سبک ، یک دیوار امنیتی بسیار پر قدرت در برابر هرگونه تهدید در فضای اینترنت است. در واقع به کمک این نرم افزار میتوانید در عرض چند دقیقه ، کامپیوتر خودتان را از شر تمامی ابزارهای مخرب و خطرناک پاک سازی کنید. گشت و گذار در فضای وب پیش زمینه ی بسیار مناسبی برای میزبانی انواع ابزارهای مخرب است. در واقع شما با گشت و گذار در فضای وب و دانلود انواع فایل ها ، این ریسک را می پذیرید که پای ابزارهای مخرب را نیز به سیستم خود باز کنید. بنابراین با توجه به فضای خطرناک و وجود ابزارهای مخرب متعدد در اینترنت ، بهتر است برای محافظت از سیستم عامل و امنیت داده های شخصی تان ، یک ابزار مناسب و ضد جاسوسی نظیر Zemana AntiMalware را بر روی سیستم خود نصب کنید. یکی از مهم ترین ویژگی هایا نرم افزار ، عدم نیاز به انجام تنظیماتی خاص است ! با بهره گیری از تیم برنامه نویسی متخصص در این زمینه ، تمامی تنظیمات از پیش حاضر شده اند ، تنها می بایست نرم افزار را نصب کرده و منتظر بمانید تا تمامی ابزارهای مخرب به صورت اتوماتیک حذف شوند.

Zemana AntiMalware با حجمی بسیار اندک و سبکی بسیار ، یکی از کوچک ترین ابزارهای امنیتی و ضد جاسوسی موجود برای ویندوز است. این نرم افزار شما را قادر می سازد به طور مداوم امنیت خود را بهینه سازی کنید و حتی با جدیدترین ویروس ها و بدافزارها نیز هیچ خطری شما را تهدید نکند. بهرمندی از ویژگی فضای ابری به شما این قابلیت را می دهد که در زمانی بسیار کمتر برای تشخیص ویروس ها اقدام کنید. برای مثال به محض پیدا شدن یک فایل مشکوک ، فضای ابری Zemana AntiMalware برای چنین فایلی مقایسه می شود. در صورتی که در گذشته نیز در کامپیوتر شخصی دیگر چنین فایلی به عنوان ویروس شناخته شده باشد ، شما با اطمینان خاطر می توانید اقدام به پاک سازی آن کنید. این نرم افزار می تواند تمامی بخش های سیستم شما را اسکن کند و ابزارهای مخرب نظیر فایل ها ، تولبارهای مخرب مرورگرها و همچنین پلاگین های آنان را نیز پاک سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Zemana AntiMalware را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zemana AntiMalware :

– پاک سازی کامل و حفظ امنیت سیستم تنها با یک کلیک

– حذف اپلیکیشن های ناخواسته ، پلاگین ها و تولبارهای مخرب

– خنثی سازی سریع  ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، کرم ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم

– امکان کار در کنار آنتی ویروس های فعلی شما

– پاک سازی کامل سیستم در 5 دقیقه

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR