دانلود بازی Max Ammo 1.7.32 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Max Ammo 1.7.32 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Max Ammo برای اندروید

| نسخه مود شده بی نهایت + دیتا |

 

Max Ammo v1.7.32 بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی دیوانه وارترین بازی اکشنی می باشد که قرار است بازی کنید.در این بازی مقابله با دشمنان اصلا آسان نمی باشد،چرا که دشمنان شما به طور کامل مسلح هستند و نابودی آن ها اصلا آسان نمی باشد.شما باید بتوانید با سلاح هایی که در دست دارید بر دشمنان قلبه کرده و مانع از دستیابی آن ها به سرزمینتان شوید.

تنها شما در مقابل امپراتوری Reptor هستید و به بیشترین مهمات برای نابودی این امپراطوری نیاز دارید.آیا شما برای محافظت از سرزمین خود در برابر بیگانگان قسم میخورید.اگر پاسخ شما بله است پس همین حالا این بازی هیجان انگیز را دریافت کرده تا بتوانید شخصیت این بازی را هدایت کرده و سرزمین آن را نجات دهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Max Ammo که توسط شرکت Mantis Shrimp ساخته شده است را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های Max Ammo:

– داشتن بیش از 100 مرحله مختلف

– داشتن گرافیک 3 بعدی

– امکان خرید سلاح های مختلف

– و…

 

تصاویری از محیط بازی:

Max AmmoMax AmmoMax Ammo



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– اپلیکیشن Max Ammo را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و سپس آن را نصب کنید.

– گیم دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه com.activision.callofduty.striketeam را در مسیر Android/obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.1 و بالاتر
  • حجم : 19 + 145 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR