دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom 3.3.0 – بازی سونیک برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom 0.1.2 - بازی سونیک برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

 

دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom برای اندروید

| + نسخه مود شده بی نهایت |

 

Sonic Dash 2: Sonic Boom 3.3.0 بازی جدیدی در سبک مسابقه ای و اکشن می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.به احتمال زیاد شما هم با سری بازی های سونیک که برای دستگاه ها و سیستم عامل های مختلفی،از گذشته تا به حال طراحی شده اند آشنایی دارید.امروز شرکت سگا آخرین ورژن بازی سونیک دش را برای اندروید عرضه کرده است که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

همانطور که میدانید داستان این بازی در مورد شخصیت های معروف سونیک می باشد که شما هدایت آن ها را بر عهده دارید و باید با دویدن و جمع آوری حلقه ها و عبور از موانع توسط این شخصیت ها به مراحل جلوتر این بازی راه یابید.باید بدانید که عبور از مسیر های این بازی راحت نبوده و باید از موجوداتی که رو به روی شما قرار دارند عبور کرده تا بتوانید به سطح های مختلف بازی دسترسی داشته باشید.همچنین در این بازی شما می توانید بین شخصیت های مختلف بازی سوئیچ کرده و آن ها را هدایت نمایید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Sonic Dash 2 Sonic Boom که توسط شرکت SEGA ساخته شده است را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های Sonic Dash 2: Sonic Boom:

– داشتن گرافیک 3 بعدی

– انتخاب و سوئیچ بین شخصیت های بازی

– گرافیک HD

– و…

 

تصاویری از محیط بازی:

Sonic Dash 2: Sonic Boom  Sonic Dash 2: Sonic Boom  Sonic Dash 2: Sonic Boom



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– اپلیکیشن Sonic Dash 2 Sonic Boom را از سایت یاس دانلود دریافت و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sega.sonicboomandroid را در مسیر sdcard/Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3.3 و بالاتر
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR