دانلود FonePaw iPhone Data Recovery 5.5.0 – نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون

دانلود FonePaw iPhone Data Recovery 1.9.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون

 

دانلود FonePaw iPhone Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون |

 

FonePaw iPhone Data Recovery 5.5.0 نام نرم افزاری جدید جهت بازیابی حرفه ای اطلاعات حذف شده از دستگاه های آیفون ، آیپادتاچ و آیپد است. آیا شما هم به صورت تصادفی به تازگی اطلاعات مهم خودتان را از دستگاه های اپل حذف کرده اید؟ آیا در هنگام جیلبریک مشکلی به وجود آمد و یا یک خطای سیستمی موجب حذف شدن اطلاعات شما شده است؟ iPhone Data Recovery نام نرم افزاری حرفه ای جهت بازیابی اطلاعات حذف شده نظیر تصاویر ، موزیک ها ، ویدیوها ، نوت ها ، شماره تلفن ها ، اس ام اس ها و… از آیفون ، آیپادتاچ و آیپد است. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از بک آپ های iTunes & iCloud ، قادر است تنها با یک کلیک انواع اطلاعات حذف شده شما را در ویندوز و یا مک بازیابی نماید.

بنابراین دیگر هیچ نگرانی بابت از بین رفتن اطلاعات شخصی وجود ندارد. نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery ، با دارا بودن 3 آپشن مختلف برای بازیابی اطلاعات شما ، قادر است به طور دقیق حافظه دستگاه شما را برای از بین رفتن اطلاعات اسکن نماید. این نرم افزار می تواند تمامی فایل های مورد نظر شما را از انواع نسل های مختلف آیفون ، آیپادتاچ و آیپد بازیابی کرده و در هارد دیسک ذخیره نماید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR