دانلود Speedtest.net Premium 4.1.1 – تست سرعت اینترنت برای اندروید

دانلود Speedtest.net Premium 3.2.13 - تست سرعت اینترنت برای اندروید

دانلود Speedtest.net Premium برای اندروید

| نسخه ی کرک شده و کامل |

 

Speedtest.net Premium 4.1.1 نام برنامه ای می باشد که به شما امکان مشاهده ی دقیق سرعت اینترنتتان را می دهد.حتما تا به حال با دوستان خود درباره ی سرعت اینترنت گوشی موبایلتان صحبت کرده اید و هر کدام نیز نظری در مورد سرعت اینترنت گوشی داشته اید.سایت یاس دانلود هم اکنون این نرم افزار کاربردی و ساده را برای کاربران خود آماده کرده است تا توسط آن بتوانند به صورت دقیق سرعت اینترنت گوشی موبایل خود را بفهمند.

این برنامه مربوط به سایت Speedtest.net می باشد که اکثر کاربران سیستم عامل ویندوز که به نحوی با اینترنت آشنایی دارند از این سایت برای مشخص کردن سرعت دقیق اینترنت خود استفاده کرده اند.حال این سایت نسخه ی جدید برنامه ی خود را برای مشخص کردن سرعت اینترنت گوشی های اندرویدی عرضه کرده است تا کاربران گوشی اندروید تنها با زدن چند کلیک سرعت اینترنت خود را بفهمند.این برنامه بعد از تست،سرعت دقیق ارسال و دریافت اطلاعات و همچنین پینگ اینترنت شما را نمایش می دهد.هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی برنامه Speedtest.net Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Speedtest.net Premium:

– امکان تست سرعت اینترنت در کمترین زمان

– قابلیت به اشتراک گذاری نتایج با دوستانتان

– امکان نمایش سرعت شما تنها با زدن چند کلیک

– و…

 

 

تصاویری از محیط برنامه:

Speedtest.net PremiumSpeedtest.net PremiumSpeedtest.net Premium



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

نیازمند اندروید:متغیر با دستگاه

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR