دانلود بازی Battlefield Combat Nova Nation 5.1.6 – بتلفیلد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Battlefield Combat Nova Nation vBFI_1.0.14 - بتلفیلد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Battlefield Combat Nova Nation برای اندروید

| + نسخه ی مود شده بی نهایت |

 

Battlefield Combat Nova Nation 5.1.6 نسخه جدید بازی بتلفیلد در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 برای اندروید عرضه شد.داستان این بازی درباره ی آینده می باشد که انسان پیشرفت های بسیار زیادی داشته است.اما باید بدانید که همیشه این پیشرفت ها در راه های خوب و درست استفاده نمی شوند.حالا که منابع کره ی زمین در حال اتمام و نابودی هستند،بعضی از انسان ها تصمیم به استفاده از صلاح های کشتار جمعی گرفته و می خواهند اکثر مردم جهان را به صورت جمعی از بین ببرند.

در این میان گروه شما برای نجات بشریت و ایجاد صلح میان انسان ها وارد میدان می شود،وظیفه ی شما از بین بردن گروه های تروریستی می باشد که قصد از بین بردن تمام شهر ها را دارند. همچنین باید بدانید که سلاح های بسیار قدرتمندی در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید آن ها را ارتقاء داده تا بتوانید دشمنان کره ی زمین را نابود سازید.این بازی به شما بیش از 70 ماموریت داده می شود که شما برای نجات جان انسان های بی گناه باید تمامی این مراحل را به درستی انجام دهید.پس برای جان بشریت این بازی هیجان انگیز را دریافت و نصب کنید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Battlefield Combat Nova Nation برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Battlefield Combat Nova Nation:

– داشتن مراحل مختلف و گسترده

– داشتن گرافیک 3 بعدی

– قابلیت سفارشی سازی اسلحه ها

– داشتن 70 ماموریت متفاوت

– و…

 

تصاویری از محیط بازی:

Battlefield Combat Nova Nation  Battlefield Combat Nova Nation

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– دیتای بازی باید بعد از نصب توسط خود بازی دریافت شود
– برای اجرای این بازی نیاز به اینترنت است

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 44 + 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR