دانلود Javelin Browser Pro 4.1.11 – مرورگر برای اندروید – کرک شده

دانلود Javelin Browser Pro 4.1.11 - مرورگر برای اندروید - کرک شده

دانلود مرورگر Javelin Browser برای اندروید

| نسخه ی کرک شده و کامل |

 

Javelin Browser Pro v4.1.11 نام مرورگری رایگان و قدرتمند می باشد که برای گوشی های اندرویدی طراحی و منتشر شده است.این مرورگر توانسته با سرعت بالای خود در هنگام باز کردن صفحات جایگاه خاصی در میان کاربران گوشی اندرویدی برای خود پیدا کند. سایت یاس دانلود امروز آخرین نسخه ی این برنامه را برای کاربران خود قرار داده است.اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی می باشید که به وب گردی علاقه خاصی دارند،به شما توصیه می شود این مرورگر قدرتمند را دریافت نمایید.چرا که باز کردن سریع صفحات و استفاده کمتر از حجم اینترنت از ویژگی های مهم این مرورگر به شمار می آیند.

مرورگر نیزه تا به حال توانسته امتیاز 4.1 را در گوگل پلی بدست آورد که در مقایسه با سایر مرورگر ها امتیاز خوبی می باشد.پس به شما پیشنهاد می شود که مرورگر پیش فرض اندروید خود را حذف کرده و آخرین نسخه ی این برنامه را دریافت و نصب نمایید.همچنین باید بدانید این مرورگر با تمامی گوشی های اندرویدی سازگار است و از هر صفحه ای با هر اندازه ای پشتیبانی می نماید.هم اکنون می توانید نسخه جدید مرورگر Javelin Browser Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های Javelin Browser Pro:

– امکان پخش ویدئو آنلاین با نمایش تمام صفحه

– استفاده کم از منابع اینترنت

– داشتن سرعت بالا هنگام باز کردن صفحات

– امنیت بالا در نگهداری اطلاعات وارد شده

– و…

 

تصاویری از محیط مرورگر:

دانلود Javelin Browser



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR