دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit 2.0.24 Unlocked – نید فور اسپید برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit 1.0.89 Unlocked - نید فور اسپید برای اندروید

 

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit برای اندروید

| نید فور اسپید برای اندروید + نسخه کرک و آنلاک شده + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Need for Speed Hot Pursuit 2.0.24 Unlocked نسخه جدید بازی نید فور اسپید در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است. EA Games نام شرکتی مشهور و قدرتمند در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون بازی های بسیار خوبی را برای انواع سیستم عامل ها طراحی و منتشر کرده است.امروز سایت یاس دانلود آخرین نسخه ی بازی Need for Speed Hot Pursuit را برای کاربران خود آماده کرده است.

در نسخه ی جدید این بازی شما در دو نقش پلیس که باید مسابقه دهنده ها را با استفاده از امکانات ماشین های پلیس نگهداری کنید و مسابقه دهنده که باید به بهترین نحو ممکن از دست ماشین های پلیس فرار کنید قرار میگیرید.در این بازی شما باید هدایت سریع ترین ماشین های جهان را بر عهده بگیرید و با آن ها به مسابقه دادن و رقابت بپردازید.پس اگر به این سبک بازی های علاقه مند هستید و از رقابت با سرعت های بالا خوشتان می آید به شما پیشنهاد می شود این بازی زیبا را از دست ندهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Need for Speed Hot Pursuit  را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Need for Speed Hot Pursuit:

– داشتن گرافیک بالا و خیره کننده

– گیم پلی عالی

– قرار دادن ماشین های پرسرعت در بازی

– و…

 

تصاویری از محیط بازی:

Need for Speed™ Hot PursuitNeed for Speed™ Hot PursuitNeed for Speed™ Hot Pursuit



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

نسخه ی اندروید : متغیر با دستگاه

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 7 +8 + 733 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR