دانلود SUMo Pro 5.10.8.443 + Portable – نرم افزار آپدیت برنامه ها

دانلود SUMo 4.0.2.270 + Portable - نرم افزار آپدیت برنامه ها

 

دانلود SUMo

| نرم افزار به روز رسانی نرم افزارها |

 

SUMo Pro 5.10.8.443 + Portable نام نرم افزاری است که عنوان آن از مخفف کلمات Software Update Monitor به دست آمده است. همانطور که از عنوان این نرم افزار پیداست ، با ابزاری قدرتمند جهت نظارت وضعیت آپدیت بودن برنامه های ویندوز طرف هستیم. این نرم افزار قادر است امنیت و عملکرد مناسب کامل کامپیوتر شما را به کمک به روز رسانی سریع انواع نرم افزارهای مورد علاقه شما فراهم کند. قبل از آن که نیاز داشته باشید از نرم افزار مورد نظرتان استفاده کنید ، SUMo به شما اعلام می کند که ورژنی جدید از نرم افزار مذکور عرضه شده است تا بتوانید در صورت تمایل سریعاً آپدیت ها را دریافت کنید.

این نرم افزار قادر است به طور اتوماتیک از اطلاعات مربوط به نسخه فعلی نصب شده گزارشی را به شما نمایش دهد ، یکی از قابلیت های کلیدی نرم افزار SUMo این است که می تواند آپدیت ها و پچ های مهم و کاربردی برای نرم افزارهای شما را نیز در اختیارتان قرار دهد. در SUMo حتی می توانید از بخش Setting نرم افزارهای Beta را نیز فعال کنید تا در میان لیست آپدیت ها آنان را نیز بتوانید دانلود کنید. به وسیله SUMo می توانید سازگارترین نسخه نرم افزارهای مورد علاقه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمائید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SUMo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR