دانلود بازی EvoCreo v1.2.4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی EvoCreo v1.2.4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی EvoCreo برای اندروید

| نسخه معمولی + نسخه مود شده بی نهایت |

 

EvoCreo v1.2.4 بازی جدیدی در سبک ماجراجویانه و تخیلی می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندرویدی عرضه شد.حتما تا به حال بازی های زیادی در سبک های مختلف،از جمله ماجراجویانه در گوشی اندرویدی خود نصب کرده اید و از بازی کردن با آن ها خسته شده اید.سایت یاس دانلود امروز برای کاربران خود یکی از بازی های زیبا و جذاب اندرویدی را قرار داده است تا بتوانند با نصب این بازی ساعت های زیادی سرگرم شوند.

داستان این بازی درباره ی 130 هیولای قدرتمند می باشد که شما باید با گشت و گذار در جهان آن ها را پیدا کرده و نابود نمایید.شما باید با ماجراجویی و گردش گسترده شروع به مبارزه با این هیولاها کرده و از مبارزه با هر یک از آن ها تجربه هایی کسب نمایید.چون این تجربه ها در مراحل جلوتر به شما کمک کرده تا بتوانید به راحتی دشمنان خود را نابود کنید و یا آن ها را به تصرف خود در آورید.یکی از قابلیت های مهم این بازی،امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین می باشد.هم اکنون می توانید نسخه ی جدید بازی EvoCreo را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

برخی ویژگی های بازی EvoCreo:

– امکان بازی چند نفره و آنلاین

– قابلیت تصرف 130 هیولا

– امکان ماجراجویی بیش از 40 ساعت

– و …

 

تصاویری از محیط بازی:

 

دانلود بازی EvoCreoدانلود بازی EvoCreo



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4 و بالاتر
  • حجم : 36 + 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR