دانلود بازی Freak Circus Racing 1.0.7 – مسابقه سیرک عجایب برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Freak Circus Racing 1.0.7 - مسابقه سیرک عجایب برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Freak Circus Racing برای اندروید

| نسخه معمولی + نسخه ی بی نهایت |

 

Freak Circus Racing 1.0.7 اگر شما هم به بازی های مسابقه ای و هیجان انگیز علاقه مند هستید،یکی از بازی های خوب در این زمینه Freak Circus Racing می باشد.در این بازی باید با شخصیت های شرور سیرک و همچنین دوستان خود مسابقه و آن ها را شکست دهید.در این بازی ماشین های عجیب و غریبی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید به راحتی آن ها را ارتقاء دهید.این بازی از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است که می تواند شما را در هر زمانی سرگرم نماید.شما باید تلاش کنید و آیتم هایی که در جلوی راهتان قرار دارند را گرفته تا امتیازتان افزایش یابد.

در این بازی 2 بعدی عجایب سیرک منتظر هستند تا شما را به مسابقه های سختی دعوت کنند.در هنگام مسابقه از آن ها پیشی بگیرید و ماشین هایشان را در اختیار خود گرفته تا بتوانید با ارتقاء دادن آن ها از دیگر حریفانتان پیروز شوید.در میان مسابقه شما باید از موانع و تپه های بزرگ عبور کرده تا بتوانید آن ها را شکست داده و پیروز مسابقه شوید.این بازی برای اجرا نیازمند اندروید 4 به بالا می باشد.هم اکنون می توانید ورژن جدید بازی Freak Circus Racing را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی ویژگی های بازی Freak Circus Racing:

– قابلیت ارتقاء دادن ماشین ها

– دارای گرافیک 2 بعدی و زیبا

– داشتن گیم پلی روان و خوب

– داشتن 40 سطح مختلف

– و…

 

تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Freak Circus Racingدانلود بازی Freak Circus Racing

دانلود بازی Freak Circus Racingدانلود بازی Freak Circus Racing



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 42 + 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR