دانلود iRoot 1.8.5.15285 – برنامه روت کردن اندروید با یک کلیک

دانلود iRoot 1.8.5.15285 - برنامه روت کردن اندروید با یک کلیک

 

دانلود iRoot

| برنامه روت اندروید در کامپیوتر + آموزش روت |

 

iRoot 1.8.5.15285 نام نرم افزاری است که در ابتدای ورود به دنیای اندروید ، با نام Vroot شناخته میشد ، اکنون با توسعه هرچه بیشتر این ابزار ، به iRoot تغییر نام پیدا کرده است. آی روت نام نرم افزاری رایگان وساده جهت روت دستگاه های اندرویدی است که از سوی XINYI Network توسعه داده و عرضه شده است. تنها با یک کلیک می توانید دیوایس اندرویدی خود را به صورت فوری روت کنید ! iRoot ابزاری حرفه ای به منظور روت دستگاه های اندرویدی است و تنها کافیست پیش از آغاز فرآیند ، USB Debugging را در دستگاهتان فعال کرده باشید. دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و با کلیک بر روی دکمه Root ، تنها چند دقیقه صبر داشته باشید تا دستگاه روت شده ی خود را تحویل بگیرید.

طی کردن روش های سخت و پیچیده و گاه خطرناک را برای روت اسمارت فون ها و تبلت های خود فراموش کنید ، با iRoot همگی می توانند در سریع ترین زمان ممکن دستگاه هایشان را روت نمایند. آی روت ساده ترین روش برای روت دستگاه های اندرویدی شناخته شده و هم اکنون قادر است 8000 دستگاه اندرویدی را در لیست دستگاه های ساپورت شونده خود اضافه کند. نسخه ای که هم اکنون در اختیارتان قرار می گیرد نسخه انگلیسی زبان نرم افزار آی روت است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iRoot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iRoot :

– قابلیت روت ساده ی انواع دستگاه های اندرویدی

– پشتیبانی از برندهای مختلف تلفن های همراه و تبلت های اندرویدی

– قابلیت پشتیبانی از بیش از 8000 دستگاه

 

 

 

آموزش روت کردن با iRoot :

1) آخرین ورژن نرم افزار iRoot را دانلود کنید.

2) فایل EXE دانلود شده را نصب و در پایان نرم افزار را اجرا نمائید.

3) در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود ویژگی USB Debugging را فعال نمائید. (این ویژگی در Setting و در بخش Developer Options) قابل دسترسی است.

4) دستگاه اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل نمائید.

5) در صورت عدم شناسائی دستگاه توسط نرم افزار ، Connect Device را کلیک کنید تا درایورهای مربوط به دستگاه شما دانلود و نصب شود.

6) بر روی دکمه سبز رنگ Root کلیک کنید و تا پایان فرآیند منتظر بمانید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR