دانلود Sandboxie 5.66.2 – نرم افزار حفظ امنیت در مرور صفحات وب

دانلود Sandboxie 5.48.5 - نرم افزار حفظ امنیت در مرور صفحات وب

 

دانلود Sandboxie

| نرم افزار حفظ امنیت در مرور صفحات وب |

 

Sandboxie 5.66.2 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که وظیفه دارد امنیت کامل کامپیوتر شما را در مرور صفحات وب تأمین کند. زمانی که شما در حال مرور صفحات وب هستید ، در واقع با انتخاب خودتان در خطر آلوده شدن کامپیوتر به ابارهای مخرب قرار می گیرید. برخی از این ابزار می توانند برای ویندوز و حتی سخت افزارهای شما خطرآفرین باشند. از این رو لازم است در حین گشت و گذار در صفحات وب ، از یک نرم افزار امنیتی استفاده کنید که بتواند امنیت کامل رایانه تان را در طی این فرآیند تأمین کند.

Sandboxie تمامی تغییرات اعمال شده توسط مرورگر وب را در یک دایرکتوری خاص نگهداری می کند که به آن Sandbox گفته می شود. در واقع Sandboxie هیچ یک از فعالیت های مرورگر شما را محدود نمی کند. شما می توانید از تمامی فعالیت های گذشته ی خود نیز استفاده کنید ، اما این بار تمامی این فرآیندها توسط نرم افزار ، ایمن سازی خواهند شد. به عنوان مثال فعالیت های تحت جاوا اسکریپت و یا ActiveX همگی در پس زمینه می توانند توسط برنامه خنثی شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sandboxie را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Sandboxie :

– امکان حفظ امنیت کامل مرورگر وب

– بهینه سازی حریم شخصی

– حفظ کامل امنیت شخصی در صفحات اجتماعی

– بهینه سازی امنیت ایمیل ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2/2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR