دانلود Compare Suite Pro 8.5.0.0 – نرم افزار مقایسه فایل های آفیس و PDF

دانلود Compare Suite Pro 8.5.0.0 - نرم افزار مقایسه فایل های آفیس و PDF

دانلود Compare Suite Pro

| نرم افزار مقایسه فایل |

 

Compare Suite Pro 8.5.0.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که جهت مقایسه حرفه ای فایل ها آماده شده است. این نرم افزار به کاربران این قابلیت را می دهد که بتوانند محتوای اسناد الکترونیکی خود را با همدیگر مقایسه کنند. Compare Suite Pro به کاربران این امکان را می دهد که از تغییرات انجام گرفته در فایل های باخبر شده و در ادامه محل دقیق و نوع تغییرات اعمال شده را نیز تشخیص دهند. این نرم افزار علاوه بر آنکه قادر است انواع فایل ها را با فرمت های گوناگون با همدیگر مقایسه کند ، همچنین امکانات بسیار مناسبی را جهت مقایسه فایل ها فراهم می کند که فرآیند مقایسه فایل های الکترونیکی را بسیار ساده تر می سازد.

نرم افزار Compare Suite Pro قادر است تمامی فایل های مایکروسافت آفیس و اپن آفیس و همچنین فایل های PDF را با هم مقایسه کند. این نرم افزار با پشتیبانی از ویژگی کلمات کلیدی ، نقاط عمده تفاوت های فایل ها را برایتان به نمایش می گذارد. قابلیت مقایسه دو فولدر به شما این امکان را می دهد که محتوای دو فولدر را با یکدیگر مقایسه کرده و در صورت تمایل آنان را با هم یکسان سازی کنید. در انتهای فرآیند مقایسه ، یک سند مرتبط با این عمل تهیه شده و شما را از جزئیات فعالیت های انجام شده باخبر می سازد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Compare Suite Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Compare Suite Pro :

– امکان مقایسه انواع فرمت ها نظیر فرمت های آفیس و PDF

– قابلیت مقایسه بر اساس کلمات کلیدی

– امکان مقایسه فولدرها

– امکان تهیه سند مقایسه نهایی

– امکان های لایت کردن Syntax

– امکان مقایسه فایل های چندرسانه ای و یا گرافیکی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR