دانلود بازی Act of War Gold Edition برای PC

دانلود بازی Act of War Gold Edition برای PC

 

دانلود بازی Act of War Gold Edition برای کامپیوتر

| بازی قانون جنگ |

 | نسخه DEFA |

 

Act of War Gold Editionبازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Eugen Systems ساخته و از سوی Atari برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Act of War: Direct Action به عنوان قسمت اول این بازی ، محیطی واقع بینانه را تعریف می کند که در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد. شما در شرایطی بحرانی که جنگ های موجود در جهان می توانند به شهرها و کشورهای مختلف زبان بار باشند به عنوان کنترل کننده تیم Task Force Talon انتخاب شده اید. یک تیم مستقل جنگی برای دفاع از تهدیدهای شهرها و کشورهای مختلف در سرتاسر جهان ! در این بازی بسیار هیجان انگیز ، مجموعه ای از سلاح های مدرن ، هوش بالای وسایل جنگی و همچنین وسایل نقلیه پیشرفته ، ترکیبی بسیار مناسب را برای یک جنگ تمام عیار بوجود آورده است.

Act of War: High Treason به عنوان قسمت دوم این بازی ، در واقع قصد دارد مسیر قسمت اول یعنی Act of War: Direct Action را ادامه دهد. در این نسخه گیم پلی تا حد فراوانی با تغییرات چشم گیر رو به رو است و گرافیک بازی در حدی بسیار واقع گرایانه قرار گرفته است. وجود مأموریت های پی در پی و با بهرمندی از مردان در نیروی دریائی و جلوه های ویژه در نمای استراتژیک ، Act of War: High Treason در مجموع بیش از 100 ساعت مأموریت هیجان انگیز را در پیش روی شما قرار می دهد.  هم اکنون می توانید بازی Act of War Gold Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


ویژگی های کلیدی بازی Act of War Gold Edition :

– فرماندهی نیروهای نظامی به شکلی مدرن

– تجربه گیم لی منحصر به فرد با تکنولوژی همگرایی بدون مرز

– مبارزه جنگجوها تا تعداد 8 نفره به شکلی چشم گیر به صورت چندنفره

– پیاده سازی نمای جنگ در صورت شهرهای معروف نظیر واشنگتن ، لندن و…

– امکان اسیر کردن دشمنان ، گروگان گیری و…

– پیاده سازی بر مبنای داستان پرفروش نویسنده معروف Dale Brown

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

act1 act2 act3

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.8 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR