دانلود بازی کم حجم Flight Unlimited Las Vegas برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Flight Unlimited Las Vegas برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Flight Unlimited Las Vegas برای کامپیوتر

| بازی پرواز بی نهایت در آسمان های لاس وگاس |

| نسخه ALiAS |

 

Flight Unlimited Las Vegas بازی کم حجم جدیدی در سبک شبیه سازی هواپیما می باشد که در سال 2015 توسط Flight Systems LLC برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. هم اکنون در سایت یاس دانلود ، با معرفی یکی از پرطرفدارترین بازی های آیفون ، این بار در سیستم عامل ویندوز در خدمت شما گیرمهای عزیز هستیم. این بازی در اپ استور بیش از 4 میلیون مرتبه دانلود شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این بازی محبوب هم اکنون در Steam Network قرار داده شده و برای Windows و Mac نیز قابل دانلود است. نسخه Steam دارای بهینه سازی هایی بسیار در زیبایی روشنایی صفحه ، بهینه سازی افکت های سایه و همچنین آزاد بودن تمامی هواپیماها برای انتخاب است. لذت پرواز و شبیه سازی پرواز با هواپیما در آسمان های لاس وگاس را در بازی Flight Unlimited Las Vegas تجربه کنید ! این بازی در محدوده ای 130 مایلی در آسمان های لاس وگاس طراحی شده است که جزئیات آن در نوع خود بی نظیر می باشند.

در واقع شما با یک بازی شبیه سازی هواپیما رو به رو هستید که می بایست در آن هواپیما را هدایت کنید و از تماشای منظره های بی نظیر این پرواز هوایی لذت ببرید. در این بازی زیبا بیش از 50 هتل محبوب نیز شبیه سازی شده اند که از روی تصاویر واقع گرایانه پیاده سازی گردیده اند. با پرواز بر فراز آسمان های شهرهای مختلف ایالات متحده ، می توانید اتوبوس ها ، محل های دیدنی ، اتومبیل ها ، رستوران ها و حتی ایستگاه های پمپ گاز و بنزین را نیز بر روی زمین مشاهده کنید. هم اکنون می توانید بازی Flight Unlimited Las Vegas را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی بازی Flight Unlimited Las Vegas :

– دارای جلوه های گرافیکی زیبا از قبیل نمای ساختمان ها ، ابرها و…

– منطقه 130 مایلی شبیه سازی شده از آسمان های ایالات متحده

– دارای مراحلی مشابه بازی Grand Theft Auto

– دارای هواپیماهای معروف نظیر Cessna 172, Challenger Learjet, Douglas DC-3, Robin DR400, Grumman Goose Amphibious Aircraft, Pitts Special, A10 Tank Killer, P40 Mustang و the FA/18

– دارای امکانات کنترلی شبیه سازی شده به صورت دقیق

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

f1 f3 f2 f4

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Pentium 1.4Ghz
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: 3D Graphics Card
Hard Drive: 800 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت BIN رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : BIN
  • حجم : 186.68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR