دانلود CoolUtils Total Image Converter 8.2.0.230 – نرم افزار تبدیل فرمت عکس

دانلود CoolUtils Total Image Converter 8.2.0.230 - نرم افزار تبدیل فرمت عکس

 

دانلود CoolUtils Total Image Converter

| نرم افزار مبدل فرمت تصاویر |

 

CoolUtils Total Image Converter 8.2.0.230 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند جهت کار بر روی تصاویر است ؛ این نرم افزار قادر است تصاویر ورودی به برنامه را با سرعتی بالا به سایر فرمت ها تبدیل کند ، اشیاء مورد نظر شما را از تصاویر جدا کند ، آنان را تغییر سایز دهد و یا آنان را بچرخاند. به کمک این نرم افزار قادر هستید فرمت های بزرگ TIFF را به فرمت های JPEG تبدیل کنید و همچنین تصاویر خود را متناسب با فضای وب تغییر اندازه دهید. این نرم افزار به طور کلی از تمامی فرمت های TIFF, JPEG, RAW, PNG, BMP, PSD, TGA و بسیاری دیگر پشتیبانی کامل می کند. ویژگی تغییر سایز و همچنین Crop ، ساده ترین روش ها برای کار بر روی آبجت های مختلف در تصاویر به شمار می آیند.

CoolUtils Total Image Converter همچنین امکان اضافه کردن واترمارک و یا لوگو بر روی تصاویر را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از دزدیده شدن آنان جلوگیری کنید. از دیگر امکانات کلیدی این نرم افزار می توان به امکان اجرای فرآیندی خاص بر روی مجموعه ای از تصاویر به صورت دسته جمعی اشاره کرد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CoolUtils Total Image Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CoolUtils Total Image Converter :

– پشتیبانی از فرمت های مختلف نظیر TIFF, JPEG, RAW, PNG, BMP, PSD, TGA

– قابلیت تبدیل فرمت های تصاویر

– دارای امکان تبدیل ، تغییر سایز و سایر فرآیند ها به صورت دسته جمعی

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر

– امکان تبدیل فرمت تصاویر به صورت دسته جمعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR