دانلود Bandicam 7.1.0.2151 – بندی کم نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها

دانلود Bandicam 5.1.0.1822 نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها

 

دانلود Bandicam

| نرم افزار بندی کم فیلم برداری از محیط بازی ها و دسکتاپ |

 

Bandicam 7.1.0.2151 بندی کم نرم افزار جدید و قدرتمندی است که امکان فیلمبرداری حرفه ای از صفحه نمایش کامپیوتر و هم چنین محیط بازی ها را با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های DirectX/OpenGL فراهم می کند. یکی از امکانات جالب نرم افزار Bandicam این است که ویدیوهایی را با بالاترین وضوح ممکن و بیشترین میزان فشرده سازی آماده می کند. به طور خاص نرم افزار Bandicam به منظور فیلمبرداری حرفه ای از روند انجام بازی ها طراحی گردیده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید از یک مسابقه جذاب در PES و یا WOW ، یک فیلم دموی بی نظیر را آماده کنید.

نرم افزار بندی کم میزان بهره وری فیلمبرداری از دسکتاپ را با استفاده از تکنولوژی شتاب دهنده سخت افزاری H.264 تا حد چشم گیری افزایش داده است ؛ لازم به ذکر است که این نرم افزار از تمامی انکودرهای سخت افزاری گرافیکی نظیر Nvidia® CUDA/NVENC H.264 ، Intel® Quick Sync video H.264 و AMD APP H.264 پشتیبانی کامل دارد. علاوه بر این ها ، نرم افزار Bandicam قادر است از بخش های مورد نظر شما اسکرین شات نیز تهیه کند و از آن ها در فرمت های JPG ، PNG و یا GIF خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bandicam را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Bandicam :

– امکان فیلمبرداری با بهرمندی از تکنولوژی های DirectX/OpenGL

– حجم ویدیوهای آماده شده بسیار کمتر از ویدیوهای تهیه شده توسط سایر نرم افزارها

– امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای ضبط شده در کیفیت های 720p/1080p

– امکان ضبط 24 ساعته و بدون وقفه

– امکان ضبط ویدیوهای 4K Ultra HD

– مقدار مصرف بسیار پایین از منابع CPU/GPU/HDD

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید
– فایل keymaker.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و در قسمت Email Address یک آدرس ایمیل دلخواه وارد و کد فعال سازی ساخته شده را کپی کنید
– با استفاده از کدی که کپی کرده اید برنامه را فعال کنید
– فایل Loader.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و بر روی آن راست کلیک و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR