دانلود CleanMyMac 3.0.2 – نرم افزار پاک سازی مک

دانلود CleanMyMac 3.0.2 - نرم افزار پاک سازی مک

دانلود CleanMyMac

| نرم افزار پاک سازی مک |

 

CleanMyMac 3.0.2 نام نرم افزار بهینه ساز قدرتمندی برای سیستم عامل مک است که شما را قادر می سازد سرعت و پایداری سیستم عامل خود را تا حد بسیاری افزایش دهید. نسخه سوم این نرم افزار با این شعار که می تواند جز به جز سیستم عامل مکینتاش را اسکن کرده و فایل های بیهوده را پاک سازی کند ، به تازگی برای سیستم عامل محبوب مک عرضه شده است. به کمک نرم افزار CleanMyMac ، تنها با 2 کلیک می توانید چندین گیگابایت از فضای مک را آزاد کنید و وضعیت سلامتی مکینتاش خود را نظاره گر باشید. CleanMyMac به شما نشان می دهد که چه گزینه هایی را قصد دارید پاک سازی کنید ، شما تنها کافیست از میان آنان ، آیتم های مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع با بهره گیری از این نرم افزار محبوب و دوست داشتنی ، می توانید انوع داده ها را در iTunes, Mail, iPhoto, Trash پاک سازی و بدین وسیله سرعت کامپیوتر خود را بالا ببرید. در هنگام حذف و پاک سازی فایل های بیهوده سیستم عامل نیز هیچ ترسی وجود نخواهد داشت ، زیرا CleanMyMac ، احتمال بروز خطا در فرآیند را به 0 رسانده و قابلیت اعتماد بسیار بالایی دارد. کار با مک ها بسیار آسان است ، کار با CleanMyMac نیز باید به همین نحو باشد. با بهره گیری از قابلیت هوشمند Smart Cleanup ، می توانید تنها با یک کلیک ، به پاک سازی سیستم عامل خود کمک کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CleanMyMac را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CleanMyMac :

– پاک سازی انواع فایل های بیهوده تنها با یک کلیک

– مانیتور وضعیت سلامتی مک

– حذف هوشمند فایل های اضافی با امنیت بالا و درصد خطای نزدیک به 0

– دارای طراحی جدید و متناسب با نسل جدید سیستم عامل OS X

– امکان انتخاب در میان حالت های پاک سازی System و یا iTunes

 

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 

mac1mac2mac3mac4



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : DMG
  • حجم : 29.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR