دانلود AnyMP4 DVD Creator 7.2.20 – ساخت حرفه ای دیسک های DVD

دانلود AnyMP4 DVD Creator 6.0.86 - ساخت حرفه ای دیسک های DVD

دانلود AnyMP4 DVD Creator

ساخت حرفه ای دیسک های DVD

 

AnyMP4 DVD Creator 7.2.20 نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت حرفه ای دیسک های DVD است که امکانات گسترده ای را در زمینه تبدیل انواع فرمت های ویدیوئی به فرمت های قابل پخش در دستگاه های DVD Player در اختیار شما کاربران قرار می دهد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید فرمت های ویدیویی را در پلیرهای خانگی پخش کنید؟ ممکن است قصد داشته باشید مجموعه ای از ویدیوهای مورد علاقه تان را ضمن ساخت یک منوی انتخاب زیبا ، به یک دیسک DVD تبدیل کنید ؛ اگر چنین است پیشنهاد می کنیم نرم افزار AnyMP4 DVD Creator را از دست ندهید !

این نرم افزار شما را قادر می سازد انواع فرمت های تصویری نظیر 3GP, AVI, MP4, TS, FLV, MKV را با سرعتی بسیار بالا بر روی دیسک های DVD رایت کرده و یا از آنان ایمیج های ISO تهیه کنید. ممکن است بخواهید در حین فرآیند رایت و یا ایمیج گیری ، تغییراتی را نیز بر روی فایل های وارد شده اعمال کنید. جالب است بدانید AnyMP4 DVD Creator تمامی این نیازها را برایتان یکجا فراهم می کند ؛ برای مثال شما قادر هستید افکت های بی نظیری را به ویدیوهایتان اعمال کنید ، همچنین قادر هستید رزولیشن فایل های خروجی را مطابق میل خود تنظیم کنید و در صورت تمایل زمان بندی های ویدیوها را تنظیم و یا آنان را به چندین فایل تقسیم کنید. شما همچنین می توانید بخشی از فایل ویدیویی را Crop کنید و یا در صورت نیاز عمل Rotate و یا چرخش را نیز بر روی ویدیوها اعمال کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AnyMP4 DVD Creator :

– ساخت دیسک های دی وی دی از فرمت های ورودی 3GP, AVI, MP4, TS, M2TS, MTS, ASF, SWF, FLV, MKV, MPG, MPEG, MOV

– امکان وارد کردن چنیدن فرمت ویدیویی و ساخت دیسک DVD و یا تهیه خروجی های ISO

– امکانات گسترده در زمینه اضافه کردن افکت و قابلیت پیش نمایش آن ها

– امکان تعریف منوهای زیبا

– امکان اضافه کردن تصاویر بک گراند و موزیک های پس زمینه به منوهای طراحی شده

– امکان ویرایش صدای ویدیوها و حتی زیرنویس های آنان

– ویرایش و شخصی سازی افکت ها

– سرعت تبدیل و رایت بسیار بالا

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR