دانلود PhotoToFilm 3.9.5.104 – نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

دانلود PhotoToFilm 3.9.5.104 - نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

 

دانلود PhotoToFilm

| نرم افزار تبدیل گروهی تصاویر به فیلم |

 

PhotoToFilm 3.9.5.104 یک نرم افزار بی نظیر در زمینه تبدیل گروهی تصاویر به فیلم و فایل های ویدئویی و بهترین همراه برای کسانی که دارای دوربین های دیجیتال هستند می باشد.به وسیله این نرم افزار شما می توانید از تصاویر خود فیلم هایی کوتاه و با نهایت فشرده سازی , کم حجم تولید کنید و لحظات خوش خود را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید. PhotoToFilm به شما اجازه می دهد تنها با چند کلیک ساده فیلم هایی و آلبو های دیجیتال حرفه ای و بی نظیر ایجاد کنید. همچنین توانایی آن را دارد که فایل های ویدئویی شما را با فرمت های مختلفی نظیر MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV , SWF و … با بهترین کیفیت ایجاد کند.

توانایی های این برنامه به اینجا ختم نمی شود و می توان از بهترین توانایی های آن به فشرده سازی فایل های ویدئویی با سورس اختصاصی اشاره کرد. تنها کافیست که فایل های خود را انتخاب کرده و با یک کلیک آن ها را به نهایت فشرده سازی برسانید. این نرم افزار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از افکت های مختلف این امکان را به شما می دهد تا هر چه بیشتر فایل های ویدئویی خود را جذاب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KC Software PhotoToFilm را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PhotoToFilm :

–  روش کار آسان و ساخت فایل های ویدئویی تنها با چند کلیک ساده

–  توانایی به اشتراک گذاشتن فایل های ویدئویی با دوستان

–  ایجاد فایل های ویدئویی شما فرمت های مختلفی نظیر MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV , SWF

–  پشتیبانی از انواع چاپگر ها

–  پشتیبانی از 20 آیدی کشور و passportformat

–  پشتیبانی از فرمت JPEG برای چاپگر های خارجی

–  توانایی فشرده سازی فایل های ویدئویی

و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

KC Software PhotoToFilm.1



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR