دانلود Google Drive (Backup and Sync) 86.0.9 Win/Mac – گوگل درایو فضای ذخیره سازی رایگان

دانلود Google Drive 1.26.0707.2863 - گوگل درایو فضای ذخیره سازی رایگان

 

دانلود Google Drive

| فضای ذخیره سازی رایگان |

 

Google Drive (Backup and Sync) 86.0.9 Win/Mac گوگل درایو یک نرم افزار قدرتمند و کاملا رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی یک فضای رایگان و بدون دسترسی افراد دیگر ذخیره کنید ، همچنین این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا از فایل هایی که بر روی این فضا هستند نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت پاک شدن دوباره آن ها را بازگردانید. اگر بدانید این نرم افزار چه قدر فضا در اختیار شما قرار می دهد به سمت این نرم افزار میایید ، به گفته شرکت گوگل این نرم افزار به کاربرانی که دارای اکانت Gmail هستند و از این نرم افزار استفاده کنند به آن ها 15 گیگابایت فضای رایگان داده می شود تا بتوانند فایل های خود را بر روی آن بریزند.

از ویژگی های برنامه گوگل درایو میتوان به رایگان بودن ، دارای 15 گیگ فضای رایگان ، امکان گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها ، دارای سرعت بارگذاری و اپلود بسیار بالا ، دارای سیستم امنیتی بسیار قوی ، امکان اشتراک گذاری فایل ها با دوستان و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Google Drive برای کامپیوتر و ویندوز را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Drive :

– رایگان بودن نرم افزار

– دارای 15 گیگ فضای رایگان

– امکان گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها

– دارای سرعت بارگذاری و اپلود بسیار بالا

– دارای سیستم امنیتی بسیار قوی

– امکان اشتراک گذاری فایل ها با دوستان

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 178 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR