دانلود کتاب سفر به کعبه جانان 1 و 2 و 3 و 4 برای اندروید و کامپیوتر PDF

دانلود کتاب سفر به کعبه جانان 1 و 2 و 3 و 4 برای اندروید و کامپیوتر PDF

 

دانلود کتاب سفر به کعبه جانان

برای اندروید و کامپیوتر + کتاب های مبدأ و معاد + نبوت و امامت

 

کتاب سفر به کعبه جانان یک کتاب اخلاقی در زمینه سیر و سلوک عرفانی می باشد. این کتاب اثر استاد علی الله وردیخانی می باشد. ایشان در سال 1301 هجری شمسی در تبریز متولد شد. از ایشان کتاب‌های مبدأ و معاد و نبوت و امامت و کتاب‌های سفر به کعبه جانان در چهار جلد و کعبه مصباح الطاهرین توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است.

وی در کتاب «نبوت و امامت» بعد از طرح دلایل عقلی و ضرورت و وجوب این دو اصل اساسی، با استفاده از دلایل قرآنی و نقلی و مباحث کلام اصیل اسلامی در این زمینه، موضوع نبوت و امامت را به طور کامل و مبسوط، مدلل ساخته ‌است. تأملی در آثار وی بیانگر اینست که او آنچنان آیات قرآنی و روایات اهل بیت عصمت و طهارت و مباحث عقلی، نقلی، فقهی و معرفتی در آنها را به هم آمیخته است که جدا کردن آنها به آسانی میسر نیست، زیرا که معارف حقه دین اسلام واجد همه امتیازات برتر معرفتی است. روش تعلیم و تربیت وی در طول این مدت این چنین بود که با برگزاری جلسات آموزشی و با استناد به آیات شریفه قرآن مجید و سیره معصومـین علیهـم‌السلام و احادیث معتبر و با استفاده از کلام بزرگـان دیـن به ایـراد سخنـرانی می‌پرداخت و همواره حضار را به تزکیه وتقوا و کسب صفات الهی راهنمایی، ترغیب و تشویق می نمود. عرفان معرفی شده در کتابهای الله‌وردی‌خانی، عرفانی جهادی و حقیقی است و نه عرفان کاذب و تخدیری. عرفانی که روح حقیقت جوئی وحرّیت را در انسانها احیاء نموده وپرورش دهد، و مانع روحیه خمودی وگریز از واقعیات اجتماعی گردد. شما هم اکنون می توانید کتاب های سفر به کعبه جانان 1 و 2 و 3 و 4 برای اندروید و کامپیوتر با فرمت PDF را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

به روز رسانی کتب PDF آذر 95 …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR