دانلود PassFab RAR Password Recovery 9.3.3 + Portable – نرم افزار شکستن و حذف پسورد فایل RAR

دانلود RAR Password Recovery 3.53.66 + Portable - نرم افزار شکستن و حذف پسورد فایل RAR

 

دانلود RAR Password Recovery

| نرم افزار شکستن و حذف پسورد فایل RAR |

 

PassFab RAR Password Recovery 9.3.3 + Portable نام یک نرم افزار کاربردی و بسیار قوی است که به شما کمک می کند تا پسورد فایل های RAR را از حذف کنید و فایل های فشرده را بدون پسورد استخراج کنید. شما با استفاده از این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده میتوانید رمز و پسورد فایل های فشرده که فرمت آنها Zip یا Rar است رو به صورت حرفه ای بشکنید یا هک کنید و دیگر وقت خود را مشغول پسورد زدن نکنید. این نرم افزار که شاهکاری دیگر از نرم افزار های Winrar است بین مردم طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است و دلیل آن هم فقط ساده بودن و قدرتمند بودن این نرم افزار است.

از ویژگی های این برنامه میتوان به حجم کم ، قدرتمند در عین حال ساده ، دارای محیطی ساده و کاربر پسند ، امکان بازیابی و شکستن پسورد های سخت ، پشتیبانی از فرمت های Zip و Rar و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم نرم افزار RAR Password Recovery را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

– دارای حجم کم

– قدرتمند در عین حال ساده

– دارای محیطی ساده و کاربر پسند

– امکان از بین بردن پسوردهای سخت

– پشتیبانی از فرمت های Zip و Rar

– و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 + 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR