دانلود مد Iranian tent Trailers برای بازی Euro Truck Simulator 2

دانلود مد Iranian tent Trailers برای بازی Euro Truck Simulator 2

 

دانلود مد Iranian tent Trailers

| مجموعه کامیون ها و تریلر های ایرانی برای بازی Euro Truck Simulator 2 |

 

Iranian tent Trailers امروز تیم یاس دانلود برای شما کاربران گرامی یکی از جدیدترین و بهترین مد بازی Euro Truck Simulator 2 را آماده کرده است که با استفاده از این مد بیش از 20 تریلر ایرانی که مارک های آن ها Maral ، Mayan KOGEL ، Orum Trailer است به بازی شما اضافه می شود و شما میتوانید این تریلرها را به هر نقطه ای که دوست دارید ببرید و از بازی لذت ببرید. باید از سازندگان این مد اقای Marfin و Baha2r که با زحمت بسیار این مد را برای کاربران ایرانی آمده کرده اند و در دسترس عموم قرار داده اند تشکر کرد. هم اکنون میتوانید مد ایرانی Iranian tent Trailers برای بازی یورو تراک 2 را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا مد را دانلود و با نرم افزار Winrar استخراج کنید

– مد را در مسیر Documents , Euro Truck Simulator 2 ,Mods کپی کنید

– به بازی رفته و در هنگام انتخاب پروفایل بر روی Edit Profile کلیک کنید

– از منوی کنار مد را تیک دار کنید و گزینه Apply را بزنید

مشخصات
  • فرمت : SCS
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR