دانلود بازی Chicken Invaders 5 HD 1.02 برای اندروید

دانلود بازی Chicken Invaders 5 HD 1.02 برای اندروید

 دانلود بازی Chicken Invaders 5 HD برای اندروید

| کاملترین نسخه |

 

Chicken Invaders 5 HD v1.02 نام نسخه جدید بازی مرغ های مهاجم برای اندروید است که بین تمامی نسخه های بازی طرفداران بسیار زیادی را به طرف خود جذب کرده است. در این بازی شما باید سفینه خود را از میان مرغ ها ازاد کنید و به کهکشان ها و سیاره های دیگر سفر کنید ولی این مرغ ها هستند که نمیگذارند شما سفر خود را به اتمام برسانید چون با تعداد زیادی که دارند جلوی شما می آیند و راه شما را بسته و نمی گذارند تا شما عبور کنید ولی شما هم باید با این مرغ ها مبارزه کنید و راه را برای خود بازی کنید.

در این بازی میتوانید از موشک و … نیز استفاده کنید ولی موشک ها با جمع آوری ران مرغ ها به دست می آیند بله درست شندید ران مرغ! در هنگام بازی مواقعی که مرغ ها را می کشید باید سعی کنید ران های آن ها را جمع کنید تا به شما موشک یا سلاح دیگری داده شود پس باید تمام تلاش خود را بکنید تا در این بازی پیروز شوید. پیشنهاد می کنیم بازی Chicken Invaders 5 HD را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از این بازی :

 

Chicken Invaders 5 HD Chicken Invaders 5 HD Chicken Invaders 5 HD Chicken Invaders 5 HD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.3 به بالا
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR