دانلود بازی کم حجم Ted the Jumper برای PC

دانلود بازی Ted the Jumper برای PC

دانلود بازی Ted the Jumpe برای کامپیوتر

 

Ted the Jumper یک بازی کم حجم و جدید در سبک فکری و پلتفرمر است که در اوایل برای سیستم عامل های Ios و Android منتشر شده بود ولی برنامه نویسان تصمیم گرفتند تا برای کامپیوتر هم این بازی را برنامه نویسی کنند. این بازی شما باید به Ted کمک کنید تا تکه چوب ها را جمع کند ولی باید مراقب باشید چون تکه چوب ها یک دفعه ناپدید می شوند و ممکن است Ted در آب بی افتد. این بازی در چهار حالت مختلف عرضه شده است که کاربر میتواند بسته به توانایی خود آن ها را انتخاب کند.

از ویژگی های این بازی میتوان به کم حجم بودن بازی ، دارای 4 حالت مختلف بازی ، دارای گرافیک قابل قبول ، دارای گیم پلی ساده و روان ، دارای داستان جذاب و سرگرم کننده و… اشاره کرد.پیشنهاد می کنیم بازی Ted the Jumper را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های این بازی :

– کم حجم بودن بازی

– دارای 4 حالت مختلف بازی

– دارای گرافیک قابل قبول

– دارای گیم پلی ساده و روان

– دارای داستان جذاب و سرگرم کننده

– و…

 

تصاویری از محیط این بازی :

Ted the Jumper Ted the Jumper Ted the Jumper Ted the Jumper

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR