دانلود بازی Space Dog Run – Endless Runner 1.2.7 برای اندروید

دانلود بازی Space Dog Run - Endless Runner 1.2.7 برای اندروید

 

دانلود بازی Space Dog Run – Endless Runner برای اندروید

 

Space Dog Run – Endless Runner 1.2.7 نام یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که ساعت ها شما را درگیر خود میکند چون این بازی مثل بازی ها دیگر نیست این بازی با داستان و کاراکتر شگفت انگیزی که دارد تمامی کاربران را مجذوب خود کرده است و طبق آمار بیش از 8 ملیون نفر این بازی را بر روی گوشی اندروید خود نصب دارند و به بازی می پردازند.در این بازی یک سگ است که شما باید به آن کمک کنید تا بپرد و سوسیس ها را جمع کند تا امتیاز بگیرد. در این بازی محیط های بسیار زیادی است که شما میتوانید در آن ها رفته و آنها را کشف کنید.

این بازی بسیار زیبا دارای ویژگی های بسیار زیادی است که میتوان به گرافیک بسیار زیبا،گیم پلی ساده در عین حال جذاب،داستان بسیار زیبا،دارای محیط های مختلف،دارای مراحل جذاب در عین حال سخت و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های بازی Space Dog Run :

– دارای گیم پلی ساده در عین حال جذاب

– داستان بسیار زیبا

– دارای مراحل جذاب در عین حال سخت

– دارای محیط های مختلف

– گرافیک بسیار بالا

– و …

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

Space-Dog-Run-s1

 

Space-Dog-Run-s2

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 4.1 به بالا
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR