دانلود Multi Commander 7.5.0 Build 2381 – فایل منیجر حرفه ای

دانلود Multi Commander 5.1.1 Build 1926 - فایل منیجر حرفه ای

| دانلود Multi Commander |

فایل منیجر حرفه ای

 

Multi Commander 7.5.0 Build 2381 حرفه ای ترین نرم افزار برای مدیریت فایل های موجود در هارد دیسک می باشد. اگر شما از فایل منیجر ویندوز به علت کندی سرعت در بارگذاری و جستجو فایل به سطوح آمده اید و به دنبال راه حلی برای افزایش سرعت بارگذاری فایل ها هستید این نرم افزار بهترین گزینه پیش روی شماست. این نرم افزار می تواند چندین برابر سرعت انتقال و بارگذاری اطلاعات را افزایش دهد و همچنین می تواند فایل های فشرده با پسوند Zip, 7-Zip, Rar , Tar , GZ , Bz2 , Jar را نمایش دهد . از مهمترین قابلیت این نرم افزار قابلیت مولتی تب می باشد که توسط آن می توانید به صورت حرفه ای و منظم اقدام به  بازکردن چندین مسیر نمایید که این قابلیت در هنگام بازکردن چند ده پنجره به صورت همزمان کمک فوق العاده به شما جهت سریعتر پیدا کردن پنجره مورد نظر می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان نمایش تصاویر و تبدیل پسوند ها می باشد و همچنین شما می توانید پرمیژن هر فایلی را به صورت دلخواه تغییر دهید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار MultiCommander :

قابلیت نمایش تصاویر و تغییر پسوند انها
قابلیت تغییر پرمیژن فایل ها
قابلیت مالتی تب جهت باز کردن چندین پنجره بدون سردرگمی در یافت پنجره مورد نظر
قابلیت نمایش فایل ها با پسوند Zip, 7-Zip, Rar , Tar , GZ , Bz2 , Jar
قابلیت ویرایش تگ فایل های صوتی
قابلیت تغییر رنگ در تب ها و بخش های مختلف جهت بازیابی سریع مسیر
پشتیبانی از زبان فارسی
قابلیت نصب بر روی ویندوز 32 و 64 بیتی
و صد ها قابلیت دیگر …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR