دانلود بازی Etherium برای PC

دانلود بازی Etherium برای PC

 

دانلود بازی Etherium برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Skidrow |

 

Etherium یک بازی جدید در سبک استراتژیک و اکشن است که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. این بازی بسیار زیبا شما باید یک تیم را برای خود انتخاب کنید و بعد پا به میدان نبرد بگذارید و دشمن را از پا در بیاورید. در این بازی شما اختیار تام دارید یعنی میتوانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید مثل رهبری گروه، ارتقا سلاح ها و وسایل حمل و نقل، افزایش قدرت گروه، خرید تانک ها و استفاده از آن ها و … که اینها فقط کوچک ترین کارایی هست که شما میتوانید در این بازی انجام دهید.

در این بازی وقتی شما وارد مرحله می شوید با تغییراتی مانند تغییر آب و هوا، تغییر حالت زمین و… رخ می دهد که یکم کار شما را در مبارزه سخت تر میکند پس باید تمام تمرکز و تکنیک هایتان را در این بازی به کار ببرید تا بتوانید سالم از میدان نبرد بیرون بیایید. بازی Etherium با یکی از بهترین و معروف ترین موتورهای بازی سازی ساخته و طراحی شده است که اسم آن Unity است و حتما کاربران با آن آشنایی کامل دارند.در این بازی سعی شده تمامی حرکات طبیعی و گرافیک بازی نیز بالا باشد تا کاربر از بازی کردن لذت ببرد. هم اکنون میتوانید بازی Etherium را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط این بازی :

Etherium01

Etherium02

Etherium03

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

OS: Windows VISTA/ Windows 7/ Windows 8

Processor: Intel Dual Core 2.0 GHz 

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GEFORCE GTX 560 or comparable AMD Radeon

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows 7 SP1 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit

Processor: Intel Core i5-3230 @ 2.6 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780

DirectX: Version 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Iso
  • حجم : 2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود Etherium
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR