دانلود بازی Angry Birds Fight 2.5.5 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Fight 2.1.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید

| + نسخه بی نهایت Mod |

 

Angry Birds Fight 2.5.5 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. حتما بیشتر کاربران با بازی های پرندگان خشمگین یا Angry Birds اشنایی کامل دارند این بازی هم یکی از جدیدترین سری های بازی Angry Birds است که هیجان کامل را به کاربر و گیمر منتقل میکند.در این بازی زیبا شما باید به جنگ دشمن بروید ولی دیگر خبری از پرتاب شدن نیست باید سلاح و زره های خود را تقویت کنید و به جنگ دشمن رفته و آن را نابود کنید.

این بازی دارای قابلیت های بهتری نسبت به نسخه های دیگر بازی های Angry Birds است که برخی از این قابلیت ها عبارت اند از گیم پلی بهتر،گرافیک بهتر،بهتر شدن تاچ بازی،طبیعی شدن حرکات نسبت به نسخه های دیگر و… که اینها فقط تعداد کمی از قابلیت های این بازی هستند و اگر میخواهید از دیگر قابلیت های این بازی باخبر شوید پیشنهاد میکنیم این بازی را بر روی موبایل خود نصب کنید و خودتان قابلیت های دیگر این بازی را بیابید.هم اکنون میتوانید این بازی را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Fight :

– گیم پلی بهتر نسبت به نسخه های قبلی

– گرافیک بالا

– کم حجم بودن بازی

– بهبود کارایی تاچ

– طبیعی شدن حرکات

– امکان انتخاب سلاح و زره

– و…

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

 Angry Birds Fight Angry Birds Fight

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  بازی به صورت آنلاین می باشد.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 4.1 به بالا
  • حجم : 70 + 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود Angry Birds Fight
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR