دانلود FileSeek Pro 6.6 + Portable – نرم افزار جستجوی متن در فایل

دانلود FileSeek Pro v6.6 + Portable نرم افزار جستجوی متن در فایل

 

دانلود FileSeek Pro

نرم افزار جستجوی متن در فایل

 

FileSeek Pro 6.6 ابزار آسانی به منظور استفاده به منظور جستجوی فایل می باشد که قابلیت های پشرفته ای را برای کاربران فراهم می کند. جستجو از طریق فایل های محلی و عمومی که امکان نمایش آنها به صورت متنی نیز فراهم می شود. این برنامه تنظیمات خاصی را به منظور همگان سازی با کامپیوتر انجام می دهد که امر جستجو را منظم تر و سریع تر می کند.

از دیگر قابلیت های برنامه می توان فابلیت تب بودن برنامه اشاره کرد که استفاده همزمان را امکان پذیر می کند. امکان اجرای عملیات های مختلف روی فایل های پیدا شده و اعامل تنظیمات خاص روی این فایل های قابلیت های بی نظیر این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار FileSeek Pro را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– ارائه گزینه های پیشرفته برای کاربران حرفه ای

– جستجوی منظم و سریع

– قابلیت تبینگ

– امکان انجام عملیات های همزمان روی فایل ها

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

FileSeek Pro s 150x108 - دانلود FileSeek Pro 6.6 + Portable - نرم افزار جستجوی متن در فایل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7/1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR