دانلود Uniblue SpeedUpMyPC 2017 6.1.0.0 – بالابردن سرعت و کارایی ویندوز

دانلود Uniblue SpeedUpMyPC 2015 6.0.12.0 - بالابردن سرعت و کارایی ویندوز

 

دانلود Uniblue SpeedUpMyPC

بالابردن سرعت و کارایی ویندوز

 

Uniblue SpeedUpMyPC 2017 6.1.0.0 ابزار کارامدی می باشد که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته سرعت و کارایی سیستم را بهبود بخشیده و امکان ارائه عملکردی بهتر را فراهم می آورد. شما می توانید با این برنامه بر روی سیستم خود نظارت کامل داشته و میزان استفاده از قسمت های مختلف را تعیین کنید. رم و سی پی یو از بخش هایی هستند که همواره نظارت دقیق روی آنها می تواند به بالارفتن سرعت سیستم منجر شود. عملکرد بهتر سیستم با اسکنر قدرتمند برنامه امکان پذیر شده و امکان شناسایی عیب های احتمالی نیز فراهم شده است.

بهینه سازی رجیستری از دیگر قابلیت های برنامه می باشد که امکان کنترل و پاکسازی فایل های اضافی توسط آن امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید کارایی سیستم را بوسیله الگوریتم پیشرفته بهبود بخشیده و در غملکرد بهتر آن یاری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Uniblue SpeedUpMyPC 2017 را به طو مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

–  استفاده از الگوریتم های پیشرفته

–  امکان کنترل بر روی قسمت های مختلف سیستم

–  بهبود عملکرد سیستم با کنترل روی رم

– امکان کنترل اتصالات اینترنت

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Uniblue-Speedupmypc



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR