دانلود RogueKiller 12.12.3.0 x86/x64 Portable – حذف فایل های مخرب ویندوز

دانلود RogueKiller 10.6.3 x86/x64 - حذف فایل های مخرب ویندوز

 

دانلود RogueKiller

برنامه حذف فایل های مخرب ویندوز

 

RogueKiller 12.12.3.0 x86/x64 Portable نرم افزاری کاربردی برای حذف فایل های مخرب و مشکوک ویندوز ، و همچنین ابزاری برای ترمیم و بهبود عملکرد ویندوز در نسخه های مختلف خود می باشد . با استفاده از این نرم افزار کار آمد میتوانید فایل های ریجستری ویندوز خود را نیز ترمیم نمایید که این خود یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم  افزار RogueKiller به شمار میرود که آن را از نرم افزار های مشابه ، متمایز ساخته است .

برنامه RogueKiller بر خلاف بسیاری دیگر از رقیبان خود سرعت عمل بسیار بالای داشته و ویندوز سیستم شما را در هنگام اسکن کند و یا فریض نخواهد کرد . از دیگر محاسن این نرم افزار میتوان به گرافیک و رابط کاربری ساده و زیبای آن اشاره کرد که کار کردن با این نرم افزار را برای تمامی کاربران ممکن کرده است . درصد بالای رضایتمندی کاربران کشور های مختلف از این نرم افزار نشان میدهد که شرکت سازنده کار خود را به خوبی انجام داده و یک محافظ بی نظیر برای سیستم عامل محبوب ویندوز منتشر کرده است . هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار RogueKiller را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


RogueKiller

RogueKiller is a tool written in C, which scans the processes running, and kill those who are malicious. This tool is designed for professionals. If you are infected, consider one of the more popular anti-spyware tools on Majorgeeks. The author developed this tool after seeing that some rogues (eg Security Tools) blocked the execution of disinfection programs, and some programs (eg Rkill) appeared ineffective in killing the rogue process. So he developed a tool based on speed of execution, which is to clean up the process and requested clean the registry to make a sanitizing faster and safer then with the usual tools.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 + 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR