دانلود Yandex Browser 23.11.3.935 Win/Mac – مرورگر پرسرعت و حرفه ای

Yandex Browser - دانلود Yandex Browser 23.11.3.935 Win/Mac - مرورگر پرسرعت و حرفه ای

 

دانلود Yandex Browser

مرورگر پر سرعت و حرفه ای یاندکس

 

Yandex Browser 23.11.3.935 یک مرورگر امن و پر سرعت است که به تازگی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و توانسته نظر خیلی ها را جلب کند. این مرورگر که جز یکی از پرسرعت ترین و حرفه ای ترین مرورگر ها به حساب می آید قابلیت های بسیار زیادی دارد و به کاربر امکان می دهد تا در صفحات وب با سرعت بسیار بالا و با امنیتی کامل بگردد و وب گردی کند. مرورگر یاندکس دارای قابلیت های باور نکردنی است از جمله دارا بودن توربو برای اتصالات ضعیف و قوی که این امر باعث می شود سرعت بارگذاری 2 برابر شود، دارا بودن آنتی ویروس در مرورگر به طوری که اگر میخواهید فایلی را دریافت کنید اول آن را اسکن میکند تا از سالم بودن فایل مطمئن شود، اینها فقط تعدادی از قابلیت های این مرورگر حرفه ای هستند.

این مرورگر را میتوان رقیب اصلی گوگل کروم و فایرفاکس دانست چون این مرورگر نیز از همان موتور استفاده می کند. پس اگر به دنبال مرورگری پرسرعت و امن هستید ما مرورگر Yandex را به شما پیشنهاد می کنیم. هم اکنون میتوانید این مرورگر را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر Yandex :

– دارا بودن توربو برای افزایش سرعت

– دارای آنتی ویروس قدرتمند

– دارای محیطی ساده و جذاب

– دارای سرعت باورنکردنی نسبت به رقبا

– و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR