دانلود Privacy Eraser Pro 5.26 Build 4279 – پاکسازی ردپاهای اینترنتی

دانلود Privacy Eraser Pro 9.95 پاکسازی ردپاهای اینترنتی

 

دانلود Privacy Eraser

پاکسازی ردپاهای اینترنتی

 

Privacy Eraser Pro 5.26 Build 4279 ابزار بسیار کارامدی برای کسانی می باشد که دوست ندارند اطلاعاتی از آنان در سایتی ذخیره شده باشد. بدین منظور این برنامه تمامی تاریخچه سایت های مرور شده و همچنین اطلاعات ذخیره شده کاربران به صورت ناخواسته توسط وبسایت ها را به طور کامل حذف کرده و امکان سوء استفاده احتمالی را از بین می برد. این برنامه همچنین جستجوهای شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل را پاک کرده و امکان بازیابی آنها را از بین می برد.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به حذف فایل های کش و همچنین پاک کردن آدرس های موجود در آدر بار مرورگر ها نیز اشاره کرد. با این برنامه می توانید سرعت سیتم خود را افزایش دهید و با پاکسازی فایل های اضافه مرورگری بهینه را در سیستم خود داشته باشید. هم اکنون می توانید برنامه Privacy Eraser Pro را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– پاکسازی کش مرورگر

– پاکسازی ادرس بار مرورگرها

– پاکسازی تمامی جستجوهای انجام شده توسط شما

– افزایش سرعت سیستم

– پاک کردن تاریخچه مرورگرها

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

 Privacy-Eraser-Pro

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9/12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR