دانلود Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 – نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

دانلود Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

 

دانلود Plexim Plecs Standalone

نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

 

Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 بسته های قدرتمندی برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد. با این برنامه می توانید مستقل از سیستم عامل به شبیه سازی مدارهار منطقی و الکتریکی بپردازید. مدل سازی های پیچیده و همچنین کنترل آنها در قالب محیط مناسب از ویژگی های این برنامه می باشد. موتور این برنامه بهینه سازی شده است و بسیار سریع تر از برنامه های مشبه اجرا می شود و می تواند برای برخی سیستمها نیز پویایی بیشتری داشته و مقرون به صرفه باشد.

این برنامه در بطن خود دارای سیستم های داده ای نمونه بوده و می توانید از آنها نیز بهره جویید. امکان به اشتراک گذاری با کاربران و همکاری در صادرات نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Plexim Plecs Standalone 3.6.4 را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– اجرای سریع تر

– امکان مدل سازی پیشرفته مدارهای الکتریکی

– موتور بهینه سازی شده

– دارای سیستم های داده ای آماده

– امکان همکاری و به اشتراک گذاری مدل ها

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Plexim Plecs Standalone screenshot 150x134 - دانلود Plexim Plecs Standalone 3.6.4 x86/x64 - نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR