دانلود PDF Decrypter Pro 4.5.1 + Portable – نرم افزار حذف پسورد فایل های PDF

دانلود PDF Decrypter Pro + Portable - نرم افزار حذف پسورد فایل های PDFer

 

دانلود PDF Decrypter Pro

نرم افزار حذف پسورد فایل های پی دی اف

 

PDF Decrypter Pro 4.5.1 + Portable نرم افزار کاربردی می باشد که بوسیله آن می توانید تمامی پسورد فایل های پی دی اف را پاکسازی کنید. برخی از پی دی اف ها که بدلیل داشتن پسوورد از ویرایش کردن و افزودن صفحات دیگر به آن جلوگیری می شود دیگر ب این برنمه می توانید این مشکلات را رفع کنید. این برنامه با الگوریتم های پیشرفته خود در یک لحظه پسوورد موردنظر را پاکسازی کرده و فایل بدون رمز را در اختیار شما قرار می دهد.

این برنامه در تمام نسخه های ویندوز نصب شده و به صورت کاملا امنیتی و محافظت شده اقدام به حذف رمز عبور فایل های پی دی اف شما می کند. این نرم افزار از رمزگشایی 40 بیتی RC4 128 استفاده کرده و امکان اجرای عملیات در داخل فایل های فشرده را نیز دارا می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PDF Decrypter Pro را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– حذف پسوورد فایل های پی دی اف با یک کلیک

– استفاده از الگوریتم های پیشرفته

– امکان اجرای عملیات در داخل فایل فشرده

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

PDF Decrypter Pro s 150x119 - دانلود PDF Decrypter Pro 4.5.1 + Portable - نرم افزار حذف پسورد فایل های PDF



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5/10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR